Leczenie trądziku

Trądzik pospolity to przewlekłe dolegliwość, będąca zapalną chorobą mieszków łojowych, która ...

Leczenie trądziku przy użyciu Plasmage.

Trądzik pospolity
to przewlekłe dolegliwość, będąca zapalną chorobą mieszków łojowych, która charakteryzuje się występowaniem na skórze zaskórników, grudek, krost, blizn i zgrubień. Dostępne sposoby leczenia dzielą się na miejscowe i ogólnoustrojowe. Leczenie trądziku urządzeniem Plasmage zalicza się do działania miejscowego i wykorzystuje odkażające (bakteriostatyczne ) działanie strumienia plazmy na występujące w skórze zmiany o podłożu bakteryjnym.

Podczas tego zabiegu dochodzi także do sublimacji (odparowania) warstwy rogowej naskórka i jego złuszczenia. Poprzez usunięcie zbędnej warstwy rogowej, do tkanek zostaje dostarczone więcej tlenu i następuje „otwarcie drzwi” dla substancji leczniczych w postaci roztworów i maści. Zabieg jest bezpieczny i bezbolesny, nie wymaga znieczulenia. Podczas zabiegu dochodzi jedynie do delikatnego zaczerwienienia obszaru poddanego zabiegowi. Najczęściej zalecane jest od 3-6 zabiegów. Po wyciszeniu aktywnego trądziku można przejść do usuwania blizn zanikowych , bądź przerostowych, które wytworzyły się w czasie trwania choroby.