Nici HAPPY LIFT

Opatentowane nici Promoitalia Happy Lift Revitalizing-to innowacyjna metoda opracowana przez włoskiego chirurga plastycznego Dr Ciro Accardo.

Opatentowane nici Promoitalia Happy Lift Revitalizing - to innowacyjna metoda opracowana przez włoskiego chirurga plastycznego Dr Ciro Accardo. Jest ona bezpieczna (nie wymaga cięcia skóry, nie pozostawia blizn) i niemal bezbolesna. Produkty Happy Lift wykonane są z polikaprolaktonu i posiadają mikroskopijne haczyki o unikalnej długości oraz gęstości, które umożliwiają osiągnięcie efektu liftingu oraz ujędrnienia skóry
Zabieg z użyciem nici chirurgicznych można przeprowadzić na brwiach, policzkach, żuchwie oraz szyi, ale także na skórze ciała (obwisły brzuch, ramiona, dekolt, okolica nad kolanami).

Nici chirurgiczne, wprowadzane pod skórę za pomocą specjalnych igieł, pracują jak mięśnie napinające, podtrzymując tkanki podskórne. Dzięki temu, po implantacji zaczynają pełnić funkcję rusztowania dla zwiotczałej skóry, a efekt ujędrnienia skóry jest widoczny już zaraz po zabiegu. Pełny efekt osiągany jest po 3-4 tyg. Po 12-15 miesiącach od zabiegu, nici ulegają naturalnemu rozpuszczeniu w organizmie, ale pozytywne efekty dla skóry utrzymują się nawet do 5 lat. Zastosowanie nici Happy Lift jest zalecane szczególnie osobom w wieku od 30 do 60 lat, które chcą odmłodzić swój wygląd, a zarazem uniknąć inwazyjnego zabiegu chirurgicznego.

Zalety zabiegu:

• natychmiastowy efekt liftingu utrzymujący się nawet do 5 lat,
  • szybki i bezbolesny zabieg,
  • bezpieczeństwo zabiegu – brak nacięć i blizn,
  • brak konieczności szczególnego przygotowywania się do zabiegu,
  • nici są całkowicie wchłaniane przez organizm,
  • możliwość powtórzenia procedury,
  • brak widoczności i wyczuwalności nici.

Przed zabiegiem:

• Nie zaleca się stosowania aspiryny min. 1 tydzień przed zabiegiem
  • Ograniczenie nikotyny i kofeiny (zmniejszenie ryzyka wystąpienia siniaków)

Przeciwwskazania:

• ciąża, okres karmienia piersią,
  • choroby autoimmunologiczne,
  • niewyrównana cukrzyca,
  • tendencje do powstawania bliznowców,
  • aktywne zakażenia okolicy zabiegu,
  • choroba nowotworowa,
  • infekcje wirusowe (opryszczka),
  • choroby drobnoustrojowe (np. katar).